KKK

Siit leiate vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui Teie küsimus jäi vastuseta, siis kirjutage meile julgesti. Vastame Teie küsimustele nii kiiresti, kui võimalik.

Tellimine

Kas ma pean registreerima kasutajaks, et tellimust esitada?

Ei pea. Tooteid saate tellida nii külalisena kui registreeritud kliendina. Kui aga soovite ka edaspidi meie e-poest tellida, siis soovitame luua oma konto. Teie enda kasutajakonto annab Teile lisavõimaluse näha oma ostude ajalugu, näha ja muuta kontaktandmeid. Tellimuse vormistamine on lihtsam ja kiirem tänu eeltäidetud aadressiväljadele.

Kas ma saan oma tellimust muuta, kui olen juba ära maksnud?

Juhul kui märkasite tellimuses viga, saatke koheselt e-kiri: info@valveekspert.ee või helistage 58 1888 58.

Kui kiiresti jõuab tellitud toode minuni?

Infot tarneaegade kohta leiate siit:

Smartpost või Post24

Mugav, kiire ja 100% ilmastikukindel. 

Kui sooritada ost tööpäeviti (E-R) enne kella 15:00 postitame  pakid juba järgmisel päeval. Pakk peaks jõudma sihtpunkti postitamisele järgneval päeval. Saaremaale ja Hiiumaale jõuavad pakid ülejärgmisel tööpäeval. Reedel peale 15:00, laupäeval, pühapäeval ja riiklikel pühadel sooritatud ostud toimetatakse posti  ülejärgmisel tööpäeval.

Paki kättesaamine

Kohe kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS-teade kogu vajaliku infoga paki kättesaamiseks. Paki kättesaamiseks pole automaadi juures vaja teha muud kui sisestada puutetundlikul ekraanil SMS-is sisaldunud uksekood – selle peale avaneb õige kapiuks ja pakk ongi käes!

Kas tooteid on võimalik ka kuskil näha või proovida?

Kuna tegemist on veebipoega, siis ei ole meie pakutavaid tooteid võimalik näha ega proovida. Ainus võimalik viis on tulla kohapeale.

Minu konto

Unustasin oma konto salasõna. Kuidas pean nüüd edasi toimima?

Olge mureta! Minge oma konto sisenemise lehele ja vajutage "Unustasite parooli?" nuppu. Sisestage lahtrisse oma e-posti aadress, millega varasemalt Kaarliriideleid.ee´s kasutaja tegite ning vajutage nuppu "Kinnita". Saadame Teie e-posti aadressile uue salasõna.

Kuidas saan oma aadressi, salasõna jne muuta?

Logige ennast Kaarliriideleid.ee sisse ning vajutage nuppu "Konto info". Järgmisel lehel pange linnuke lahtrisse "Muuda salasõna". Avanevas vaates saate vajalikud muudatused ära teha.

Maksmine

Millised on maksevõimalused?

Infot makseviiside kohta leiate siit

Maksevõimalused

Valveekspert.ee veebipoes pakume ostu eest tasumiseks järgnevaid võimalusi:

Pangaülekanne

Tellimuse kinnitamisel kuvatakse ekraanile tellimusarve. Koopia arvest saabub koheselt ka teie e-posti aadressile, et saaksite selle soovi korral välja trükkida ning tasuda endale sobival ajal pangaülekandega internetipangas või pangakontoris. Pangaülekandega tasumisel märkige selgitusse kindlasti tellimusarve number.

Kas on võimalik tasuda arvega?

Jah, Kaarliriideleid.ee veebipoes on võimalik maksta arvega.

Tagastamine

Kas ostetud toodet saab tagastada?

Ostetud kaupa ei saa tagastada kuna tegemist on kasutatud esemetega ning me ei saa garanteerida, et need alati Teie ootustele vastavad.

Võimalike pretensioonide korral, palume saata e-mail aadressile info@valveekspert.ee. Saadetud kirjas palume kirjeldada võimalikult täpselt milles pretensioon seisneb ning ärge unustage lisamast kontaktandmeid. Pretensiooni esitajaga võetakse ühendust 3 tööpäeva jooksul.